Κυριακή 17 Απριλίου 2011

Αγάπη στα Σκουπίδια 22 : Σαμποτάζ - RELOADED

http://www.youtube.com/watch?v=vPQQf7uWu5U&NR=1

(Στο διήγημα του 'Αναγκαστική Ανάπαυση ',ο Aldus Huxley ,αναφέρεται στην άτυχη ερωτική περιπέτεια Αγγλίδας μεγαλοαστής και Ιταλού Δανδή ,στις αρχές του 20ου αιώνα στις πεδιάδες της Καμπανίας.

Απευθύνει έτσι και μια έμμεση προειδοποίηση , προς όλους εμάς τους κοσμοπολίτες , ότι δηλαδή είναι αδύνατον να αντιληφθούμε αυτό που εκείνος αποκαλεί εκλεπτυσμένες μορφές ανατροφής κάποιου , όταν δεν μετερχομεθα μιας κοινης παιδείας - και αυτό φαίνεται πάντα όταν δυο αλλοεθνείς αλλοθρησκοι e.t.c βρίσκονται αντιμέτωποι με ακραίες καταστάσεις..

Σίγουρα όμως δεν θα χρειαστεί να φτάσει κανείς μέχρι τον Wittgenstein , για να αντιληφθεί το θεμελιώδη ρόλο της γλώσσας στην αντιληψη του κόσμου , που στην ουσία διαπλάθει την πραγματικότητα γύρω μας , στο βαθμό που νιώθουμε τελικά , όπως κατορθώνουμε να περιγράψουμε ότι νιώθουμε - και αυτό ισχύει βέβαια για όλους μας.

Αν και δυστυχώς όπως έχουμε πει πολλές φορές η πραγματικότητα δεν εκφράζεται με λέξεις , αλλά και αν εκφραζόταν , οι λέξεις θα ήταν λειψές και τραβηγμένες ,μήπως και μπορέσουν να περιγράψουν το grotesque της υπόθεσης ..)



Ούτε που κατάλαβαν τι έγινε - ο ξένος που μάλλον στεκόταν εκεί από ώρα και κοίταζε αποσβολωμένος το peep - show επάνω στο deck του διπλανού σκάφους κάποια στιγμή θεώρησε πια σκόπιμο να παρέμβει για να αποτρέψει τα χειρότερα ..

- You ζερτυ maserfαker τσίριξε με κάπως τραβηγμένα γερμανο -ολλανδικα αγγλικά που μαρτυρούσαν ωστόσο και μια μακροχρόνια παραμονή στην Ελλάδα - λιβ μια βαιφ αλοουν..

- Ο γέρος χωρίς να το πολυσκεφτεί έχωσε μια δυνατή «πρόσω» - ευτυχώς είχε βάλει πριν λίγο τη μηχανή στο ρελαντί για να φορτίσει τις μπαταρίες - με αποτέλεσμα να διακτινιστεί μπροστά στα ορθάνοικτα μάτια του ξένου , που έβλεπε με τρόμο τα ρέλια του και τη γυναίκα του να φεύγουν μακριά του ,ενώ η μουσική είχε ανοίξει στη διαπασών ( βαραγε beasty boys) και η Παστάκι κρατιόταν απελπισμένη από το άλμπουρο , για να μην πέσει στη θάλασσα .

Θα την άφηνε λίγο αργότερα στην άκρη του μόλου και σε λίγο θα έφευγε νυχτιάτικο για Αθήνα .

-Θα σε ξαναδώ της είπε – είσαι όμως σίγουρη ότι θέλεις να μείνεις ;

-Άκου – ξέχασε το καλύτερα αυτό που έγινε προηγουμένως ..

-Μην ανησυχείς έχω κάνει λοβοτομή – δεν θυμάμαι ποτέ τίποτα - έτσι και αλλιώς

- Να σε ρωτήσω κάτι - δεν σκέφτηκες ποτέ να διεκδικήσεις μια γυναίκα ;

- Εσύ δοκίμασες ποτέ απλά να πονέσεις για κάποιον - χωρίς τίποτα άλλο , απλά να τον σκέφτεσαι με πoλύ αγάπη ;

-Μα έχει νόημα έτσι ;

Την κοίταξε με αγάπη και της έπιασε τρυφερά το χέρι - άσε με να σε ακουμπήσω της είπε - δεν ξέρω αν θα σε ξαναδώ στο μέλλον ..

Φεύγοντας ο γέρος την έβλεπε να στέκεται ακίνητη στην άκρη του μόλου στα άσπρα ενώ τα λινό της πουκάμισο ήταν ακόμα ανοιχτό ..

Από μακριά κατέφθασε τρέχοντας και ο Fritz κρατώντας μια αγκαλιά λουλούδια , ενώ ο γέρος δάκρυσε , γιατί θυμήθηκε τα νιάτα του ..

Χώρισαν τελικά κάπως διαφορετικά από ότι σχεδίαζαν και ο γέρος σκεφτόταν τώρα τον sensei Mishima , όταν έγγραφε ότι ποτέ δεν μπόρεσε να βρει την ζεστή τάξη των σκέψεων του στην παγερή πραγματικότητα γύρω του ..

Ξαφνικά ο γέρος κατέβηκε βιαστηκά στην καμπίνα και ανέβασε ένα ψαροντούφεκο .

Οριζοντίωσε τον μοχλό της μηχανής και γύρισε πάλι πίσω - σε λίγο το άτυχο σκαρί καρφωνόταν με δύναμη πάνω στην προβλήτα ..


http://www.youtube.com/watch?v=z5rRZdiu1UE

6 σχόλια:

  1. ligo realismo kyrioi - tetoia pragmata den ginontai pote.Min paraplaneite ton kosmo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και ...<< μην ακκίζεις το Αρσενικό >>


    Jan Miller

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. telika ta katafere pali o geros kai toys xekatiniase olous stin Ydra!Ase pou emeine pali restos: eides o Fritz?

    Immer Willig

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ποσο χρονονε ειναι ο γέρος;

    obligeance

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kalo Pasxa!

    O exorkisteas pisteyei arage se kapoio Theo?


    o grammatizoumenos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Mas perases ta myala sti souvla.

    To karfoma sti provlita itan peritto .

    Captain Paschalis
    Erasitechinis ovelistis kai erastis anthropon te kai aigoprovaton A.D

    ΑπάντησηΔιαγραφή