Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

Μαυρίκιος 44 ή koan

(Για όλους τους μύθους έχει λεχθεί ότι αναφέρονται σε καταστάσεις που ποτέ δεν έγιναν πραγματικότητα , αλλά που όμως υπάρχουν..

O Karl Popper πάλι με την θεωρία του περί κόσμων (3 Welten Theorie) προσέδιδε σε σκέψεις , θεωρίες και προϊόντα σκέψης και παρατήρησης μια πραγματική υπόσταση )



Ό λ ο ι θα γνώριζαν σε λίγο τις τραγικές λεπτομέρειες της κατάληξης της πανέμορφης Margot.

Εκείνο όμως που δεν θα μάθαινε ποτέ κανείς ( ούτε η ίδια βέβαια .. ) ήταν το μήνυμα που θα λάμβανε από τον Εξορκιστή σε λίγες ώρες ..)

Εκείνο πάλι που δεν θα μάθαινε ο Εξορκιστής με την σειρά του είναι ότι η Margot ήταν έγκυος στον δικό του διάδοχο..καρπός βίαιου sex στο περιθώριο συναυλίας των αγαπημένων τους Tindersticks .

Γιατί έτσι είναι η ζωή : όλοι μας αγνοούμε κρίσιμα γεγονότα , συναισθήματα , ιδέες , σκέψεις …

Πράγματι την ώρα που η Margot προσπαθούσε απελπισμένη να καταλάβει τι της συνέβη - δεν είναι εύκολο να σκεφτείς σοβαρά με ένα μεσαιωνικό τσεκούρι σφηνωμένο στο στέρνο σου - και λίγο πριν χάσει τις αισθήσεις της τα μήνυμα συνέχιζε να κατεβαίνει στην οθόνη ..

Τέλος εποχής κουκλίτσα : από σήμερα στο γραφείο μου θα κάθεται κάποιος άλλος - pls use from now on my mob.nr. only!

Θα σε ενημερώσω ξανά όταν τα πράγματα έχουν ηρεμήσει και εγώ θα ξέρω που θα βρίσκομαι τα πρωινά του επομένου κεφαλαίου της ζωής μου .

Καλή μου Margot ,δεν ζήτησες ποτε τίποτα αλλά και εγώ δεν προλαβα και τίποτα .Να ξέρεις όμως ότι σε αγάπησα πολύ.Όμως δεν μπορούσα να σε αφήσω σε ησυχία και ξέρεις γιατί ; Τσέκαρε τους Roxy Music στο Both ends burning :


If I were you
I would stay
For a little while
I you were me
Would you walk out
In style?


Τώρα λοιπόν που εσύ είσαι εγώ και εγώ εσύ , θα κάνεις ότι κάνω συνήθως εγώ και εγώ θα νιώσω σαν εσένα ..

(και μετά αναπάντεχα) Kατάρα .. δεν νιώθω τίποτα .. Θεέ μου τι είναι αυτά που σκέφτεσαι για μένα Margot ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου