Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

Μαυρίκιος 32

(Υπάρχουν κάποια πράγματα που όλοι μας θέλαμε πάντα να κάνουμε αλλά πότε δεν αποτολμήσαμε.Ισως να ήρθε η ώρα ξέρετε..)

- Ά κ ο υ σ ε Μαρία Ντολόρες της είπε , δεν ξέρω τι νομίζεις ότι κάνεις εδώ σήμερα – αλήθεια που ήσουν τόσα χρόνια ; - αλλά πες μου σε παρακαλώ πως σού πέρασε καν από το μυαλό ότι η τύπα μπορεί να είναι ο ¨ταχυδρόμος ¨ ( αυτό το τελευταίο το είπε με κάποιο δέος ) .

- Όπως ξέρεις γλυκεία μου λάβαμε όλοι το μήνυμα και ήρθαμε στον Μαυρίκιο according to script..

- Ναι αλλά και εσύ ξέρεις κούκλα ότι ο Εξορκιστής εμένα θεωρούσε πάντα την εκλεκτή του και εν τέλει σε εμένα έκανε πρόταση γάμου. Εγώ ήμουν η μούσα του και εγώ τον έφερα σε επαφή με την ιντελιγκέντσια του Κιέβου .Εγώ ήμουν πάντα εκεί μες στο μυαλό του όλα αυτά τα χρόνια και σε μένα δώρισε την τέχνη .

Η Μαρία Ντολόρες ομολογουμένως δεν περίμενε τέτοια εξέλιξη και αναρωτιόταν τώρα αν είχε παρερμηνεύσει τα σημεία - ή άλλως τι να ήθελε η κοκκινομάλλα σε εκείνο το σημείο της Γής εκείνη ακριβώς την στιγμή ;

Εν τω μεταξύ η Καλλίγραμμη στεκόταν εκεί κοιτώντας σαν αγρίμι , φορώντας ένα λευκό λεπτό λινό φόρεμα με τα μαύρα της μαλλιά πιασμένα κότσο γυρισμένα πάνω από το κεφάλι της .

- Ακούστε αυτά τα πράγματα δεν γίνονται έτσι είπε ευγενικά η Μαρία Ντολόρες πλησιάζοντας τις δύο γυναίκες , ανακινώντας την αύρα τους ευεργετικά .

-Δεν με αφήσατε να πω κουβέντα είπε μετά από λίγο η Margot εμφανώς χαλαρωμένη – γνώρισα τον Εξορκιστή σε ένα πρόσφατο ταξίδι του στην Χαιδελβέργη .Πότε δεν χρειάστηκε να ξεκαθαρίσω τι σχέση είχα μαζί του .

Όμως ήμουν τότε μαζί με τον έρωτα της ζωής μου και δεν θα μπορούσα ποτέ να τον δω ερωτικά - άπλα κάτι επάνω του με τράβαγε και μου ήταν αδύνατο να αντισταθώ - ίσως τελικά να έκανε λάθος αλλά μου έδωσε την εντύπωση ότι κάτι έβλεπε επάνω μου που εγώ ειλικρινά δεν μπορούσα να δώ.

Ή για να το θέσω έτσι : κάθε φορά που πλησιάζαμε ερωτικά συνειδητοποιούσαμε ότι όχι δεν είναι αυτή η ποιότητα συναισθημάτων που μας θέλει μαζί -είναι όμως κάτι άλλο ίσως πολύ πιο σοβαρό .Αλλωστε πότε δεν μου είπε για τον Μαυρίκιο - όλα αυτά που συζητάμε ήταν τυχαία και προέκυψαν αργότερα ..

- Ναι αλλά δεν φαίνεται να ήρθες εδώ τυχαία , σήμερα στις 5 το πρωί της είπε η Καλλίγραμμη ..

- Δεν ξέρω , είπε η Margot , απλά έπρεπε να έρθω και περαιτέρω δεν έχω ιδέα για τι μιλάτε όλη αυτή την ώρα..

- ΟΚ κούκλα το πιάσαμε … τον πουλο τώρα , της είπε η Μαρία Ντολορες κοφτά , φανερά απογοητευμένη , εμάς μας συγχωρείς έχουμε να κάνουμε μια σοβαρή δουλειά – πλησίασεs είναι η αλήθεια , αλλά ξέρεις it takes two to tango..

Η τελετή ξεκίνησε άμεσα , ενώ η Margot γύρισε στην καμπάνα της σκεφτική και ετοιμαζόταν να παραγγήλει πρωινό όταν έκπληκτη διαπίστωσε ότι στην πόρτα υπήρχε ένα σημείωμα : στάσου πλάι μου !!!

-Άκου Καλλίγραμμη συνέχιζε εν τω μεταξύη Μαρία , ο Εξορκιστής είχε βρει ένα τρόπο να κοιτάζει πέρα από τα πράγματα – η λέξη που χρησιμοποιεί ο Nietzsche που έχει μια μεταφυσική διασταση είναι jenseits .Βέβαια αναγκάστηκε να κάνει πολλές θυσίες και να πονέσει πολύ για να φτάσει σε ένα επίπεδο - θα λέγαμε – οξυμένης αντιληπτικότητας .

-Και πίστεψε με υπέφερε πολύ που σε άφησε στα χέρια του JJ , όπως και υπέφερε που αναγκάστηκε να αφήσει το ειδύλλιo του Μεσογειακού νησιού της Ξανθούλας , όπως και πόνεσε που έφυγε από το πορτοκαλί δωμάτιο την νιότης και οπως και σοκαρίστηκε και για τον βίαιο χωρισμό του με την Margot.

Πρέπει λοιπόν να σε μάθω την τεχνική..

6 σχόλια:

  1. re file mipos na koitazosouna gia ta neyra sou?
    Erxomaste kourasmenoi apo tin douleia mas gia na psychagogithoume kai mas exeis prixei stis paparies...

    kai telika pare tin kalligrammi kai ame ston agyristo mipos kai broume tin isixia mas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειμαι μια ωριμη γυναικα που ξερω πως να παιρνω αυτο που μου ανοικει και καταλαβαίνω την Καλλιγραμμη - εκινο που δεν μπορω να καταλάβω είναι το αδειασμα της Margot

    Ξανθια Σαρανταρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Anonyme sou grafoume apo ton ekdotiko oiko " Sotir" kai epithymoume na analabeis tin stili tis sygxronis logotexnias tis efimeridas mas

    tha epikoinonisoume me ton administrator gia ta stoixeia sou kai tha einai timi mas na synergastoume!

    ek tis grammateias

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. nai kane ton aneto file alla tin Kalligrammi tin troei o JJ , tin Margot o Eugene kai tin Maria Dolores sigoura kapoios sympatriotis tis :re bas kai eisai adelfi?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eight miles high and when you touch down
    You’ll find that it’s stranger than known
    Signs in the street that say where you’re going
    Are somewhere just being their own

    the byrds , eight miles high

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. STOP больше времени, чтобы писать глупости по всему миру

    Иоаннис Iakovos

    ΑπάντησηΔιαγραφή