Παρασκευή 28 Μαΐου 2010

Με πολλή αγάπη!

Σας ευχαριστώ όλες για τις παρατηρήσεις σας και θα προσπαθήσω να δώσω μια ολοκληρωμένη απάντηση στους ήχους του Sakamoto Ryuichi ( να τον ακούτε και εσείς από το you tube please).

Δεν θέλω να κάνω τον έξυπνο αλλά μήπως έτυχε να παρατηρήσει καμιά σας την μινιμαλιστική περιγραφή των σκηνών sex που υπάρχουν στο έργο;

Μήπως άραγε αυτό δείχνει μια απόσταση και ίσως μπορεί να εκληφθεί και ως σαρκασμός; Λέω μήπως ;

Μήπως ο συγγραφέας αναζητά κατι άλλο ; Θυμηθήτε λίγο τον στίχο των Genesis στο Carpet Crawlers : you ve got to get in to get out...

Ο Μαυρίκιος τώρα ίσως δεν είναι απλά ένας μακρινός προορισμός , αλλά μια κατάσταση αντιληπτικότητας που αναζητούμε όλοι - how about that ?

Κατά τα άλλα ναι το έχω τραβήξει με τις γυναίκες έχετε δίκιο αλλά θα ήθελα να σας εξομολογηθώ ότι στον κόσμο μου ο θάνατος είναι γυναίκα - κατά τα άλλα καιρός να γυρίσω στα πρώτα επεισόδια του έργου - εκεί δηλαδή από όπου αρχίσαμε ..

Επίσης ναι με τριγυρίζουν πολλές προσωπικότητες που συνυπάρχουν , αλλά σε λίγο γίνεται το τελικό ξεκαθάρισμα – η ιστορία έκατσε πράγματι , λόγω μιας ηλίθιας εμμονής που έχω να περιμένω κάποιον που δεν έρχεται και που είναι βέβαιο ότι όταν θα ερθει δεν θα είμαι εκεί εγω....

Αρχίζει και το Σαββατοκύριακο με τους ρυθμούς των AIR στο Kelly watch the stars – και να ακούσουμε όλες την γυναίκα του Λωτ στον δίσκο του Γιώργου Τρανταλίδη : μες στη νύχτα - κατά το ξημέρωμα δε να κοιτάξουμε τον ουρανό !

Και κάτι άλλο ο Μηνούσος δεν έχει φυσική υπόσταση Sybille : μήπως είσαι η Sybille Rauch ?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου