Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2008

Τα Γέτι αγαπούν τις μελαχροινές

Αγαπητοί συμπλόγκερς Χρόνια Πολλά.
Επειδή η ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΤΩΝ ΕΟΡΤΩΝ έχει χτυπήσει πολλούς και πολλές από εμας (με αποτέλεσμα και το βλογ να έχει πέσει σε νάρκη) ο γνωστός Χερ Αρτστ συστήνει ένα φάρμακο δια πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν. Είναι το παραπλεύρως εικονιζόμενο και δυστυχώς είναι παρα πολύ δύσκολο
να το βρεις.
Εγώ ήμουν τυχερή γιατί η πολυαγαπημένη μου φράου Ζιμπελίνε ταξίδεψε μέχρι τις παγωμένες στέπες
της Σιβηρίας για να μου το φέρει. Το παρασκευάζει ένα υπεραιωνόβιο Γέτι που γλίτωσε από τις εκκαθαρίσεις των μπολσεβίκων και γουστάρει μελαχροινές κατσαρομάλες... Οποιος ενδιαφέρεται να το αποκτήσει ας επικοινωνήσει μαζί μου.

2 σχόλια:

  1. Καλα Χριστούγεμμα φίλοι μου!

    Λόλα μου θα ήθελα αν είναι δυνατόν 50 κούτες starxidiamol , για προσωπικη χρήση καθώςαυτή την περίοδο πιεζομαι κάπως . Επίσης ενδιαφέρομαι και για καμία μελαχρινή κατσαρομάλα - αν υπάρχει περίσσευμα απο το χαρέμι του Γετι.

    AnEx.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Holiday Blessings !!!!!!!!!!!!!
    Merry Christmas and...
    a very happy new year to all of you!!!!
    2009 may be the best ever year for all and keep smiling!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή