Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2008

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΔΕΝΜΠΟΡΩΝΑΤΟΝΠΩΧΩΡΙΣΝΑΓΕΛΑΣΩ

- Κάθεστε αναπαυτικά?
- Βασικά, ξαπλωμένος είμαι.
- Ωραία. Θέλω πρώτα να μου μιλήσετε για την παιδική σας ηλικία.
- Τι σας ενδιαφέρει να μάθετε, γιατρέ?
- Πεστε μου κάτι που σας έκανε εντύπωση στα σχολικά σας χρόνια.
- Η μικρή διάρκεια των διαλειμμάτων.
- Κάτι άλλο?
- Όχι, δεν θάλεγα. Όλα τα άλλα ήταν λίγο πολύ νορμάλ.
- Σε τι ηλικία αρχίσατε σεξουαλικές σχέσεις?
- Στα δεκαπέντε.
- ΜΜμμ, στα δεκαπέντε...
- Έπρεπε νωρίτερα, εε? Εγώ της το έλεγα της Ελένης, αλλά εκείνη φοβότανε.
- Στα δεκαπέντε, είχατε ολοκληρωμένες σεξουαλικές σχέσεις?
- Από την πλευρά μου, σίγουρα. Για την Ελένη, τι να σας πω?
- Ομοφυλοφιλικές τάσεις?
- Η Ελένη? Με τίποτα, γιατρέ.
- Για σας ρωτάω. Γνωρίζετε ότι για να πάρετε αυτή τη θέση είναι απαραίτητη η γνωμάτευση ψυχιάτρου, οπότε θα σας συνιστούσα να σοβαρευτείτε.
- Εντάξει. Δεν είμαι ομοφυλόφιλος.
- Δεν σας ρώτησα αυτό. Ρώτησα αν είχατε ποτέ, έστω περιστασιακά, ομοφυλοφιλικές σχέσεις.
- Δεν είχα.
- Ούτε καν ομοφυλοφιλικές τάσεις?
- Συγγνώμη, για να πάρω τη δουλειά, θα πρέπει να έχω τουλάχιστον τάσεις? (..γιατί, αν είναι έτσι, τώρα που το ξανασκέφτομαι, υπήρχε πράγματι ένα αγοράκι που...)
- Όχι απαραίτητα.
- Δεν είχα τάσεις. Μου αρέσουν οι γυναίκες και μου αρέσουν πολύ.
- Να υποθέσω συνεπώς ότι δεν είστε μονογαμικός.
- Είμαι μονογαμικός, αλλά για μικρά διαστήματα.
- Κάποιες ιδιαίτερες προτιμήσεις ή γούστα, έχετε?
- Εκτός από την κοπρολαγνεία και την ουρολαγνεία, είμαι ανοικτός σε κάθε βίτσιο.
- Είστε παντρεμένος βλέπω, και έχετε και παιδιά.
- Δύο.
- Υπάρχουν βίαιες συμπεριφορές μέσα στην οικογένειά σας?
- Υπάρχουν, γιατρέ. Και τα δύο με δέρνουν συχνά.
- Θα λέγατε ότι τα παιδιά σας, ως χαρακτήρες, σας μοιάζουν?
- Σκέφτεστε να τα προσλάβετε και αυτά?
- Αν σας μοιάζουν, δεν θα έλεγα ότι έχουν ιδιαίτερες ελπίδες. Σας ευχαριστώ.
Σηκώθηκα απρόθυμα από το κίτρινο αναπαυτικό καναπεδάκι. Αυτός συνέχισε να σκαλίζει κάτι στα χαρτιά του, όσο εγώ άναβα τσιγάρο. Με κοίταξε αυστηρά πάνω από τα χοντρά μυωπικά γυαλιά του, τον κοίταξα και εγώ και έφυγα.
Δεν πήρα τη δουλειά, ούτε ξαναπήγα ποτέ σε ψυχίατρο..

9 σχόλια:

  1. πες μου μόνο ότι έδωσες και σε αυτόν την διεύθυνση του μπλογκ, και σε γάμησα, κακομοίρη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αν πράγματι την έχεις κάνει την μακακία,
    πάμε για πεντακοσαρικάκι τώρα,
    το έχεις καταλάβει,ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΡΟΣ ΔΡΑΓΩΝΑ
    Οργή, θυμός και συνάμα θλίψη. Αυτά τα τρία συναισθήματα με κατέκλυσαν όταν διαπίστωσα τα τεκταινόμενα στο Βλογ το απόγευμα της Τρίτης. Το κατέβασμα του εξαιρετικού πονήματος Ο ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, Η ΚΑΤΑΡΙΝΑ ΚΑΙ Ο ΑΝΩ ΠΡΟΓΟΜΦΙΟΣ με έχει συγκλονίσει. Επρόκειτο για ένα σπάνιο δείγμα αιχμηρής γραφής, ένα μικρό λογοτεχνικό αριστούργημα, όπως εύστοχα αναφέρεις.
    Μην αφήνεις τους υποκριτές να σε παρασύρουν σε λάθος συμπεράσματα και ας μη σε παραπλανούν οι ανώνυμοι (ΟΧΙ οι Εξορκιστές) που λειτουργούν προβοκατόρικα χρησιμοποιώντας το όνομά μου.
    Μην προσκυνάς τον Μαμωνά, μην πέφτεις στο επίπεδό τους και κλείσε τα αυτιά σου στις σειρήνες.
    Συνέχισε έτσι και μην ξεχνάς οτι είμαστε όλοι στο πλευρό σου. Η λογοκρισία δεν θα περάσει…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δράγωνα όπως και η Λολα καί όλοι οι άλλοι είμαι δίπλα σου και σε στηρίζω. Πληροφορήθηκα δε σήμερα το πρωί ότι στην συζήτηση μας θα παρέμβει ΕΚΤΑΚΤΩΣ σήμερα το πρωί και ο Αγροτοσυνδικαλιστής Κωνσταντίνος Σανμοσχαρόγλου απο το μπλόκα των Αγροτών στα Τέμπη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ Εξορκιστή χαιρομαι που είμαστε όλοι ενωμένοι. Προσωπικά ρίχνω ευθύνες στον άρχοντα του Σκότου(λ)ς γιατί δεν μπορεί να ελέγξει το Βλογ από τυχόν εξωθεσμικές παρεμβάσεις που απειλούν όχι μόνο το βλογ αλλά και το ίδιο το πολίτευμα.
    Οσο για τον Κωνσταντίνο Σανμοσχαρόγλου θα είναι τιμή μας να παρέμβει στην συζήτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητή Λόλα νάσαι καλα.Η παρέμαβαση Σανμοσχάρογλου αναρτήθηκε και "δείχνει" Σκότουλς ως υπεύθυνο για την εκπαραθύρωση του Dragon .
    Απο την άλλη και γνωρίζοντας καλα τον Δράγωνα και με όλο το σεβασμό θα ήθελα να σε ρωτήσω άν τελικά είσαι άνδρας ή απλά εγχειρισμένη.

    best

    AE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητέ ΑΕ

    Και οι εγχειρισμένες γυναίκες είναι και μάλιστα πιό γυναίκες από γυναίκες!

    Kulambara

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητέ Εξορκιστή στην ερώτησή σου θα μπορούσε να απαντήσει καλύτερα η φράου Ζιμπελίνε, αλλά όπως πολύ καλά γνωριζεις σνομπάρει το Βλογ. Ο Δράγωνας που θα μπορούσε να σε διαφωτίσει θεωρώ οτι είναι προκατειλημένος λόγω παρελθόντος(;)
    Μόνο ο Dirladadas γνωρίζει την αλήθεια και μπορεί να είναι και αντικειμενικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητη Λόλα δέν έχω συναντήσει ποτέ στη ζωή μου την Frau - ενω ο Δράγων δεν μπορει να με βοηθήσει γιατι ειναι εντελώς ανώμαλος και δεν καταλαβαίνει την διαφορά.Λοιπόν Dirladada οποια και αν είσαι you can take the floor...

    ΑπάντησηΔιαγραφή