Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2008

ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ DRAGON

( Αφήνοντας για λίγο το πόστο του στο μπλόκο των Τεμπών , ο γνωστός Αγροτο - συνδικαλιστής Σανμοσχάρογλου παρεμβαίνει για πρώτη φορά δημόσια στον διάλογο που ξεκίνησε πρόσφατα ,
σχετικά με της επιπτώσεις του σκανδάλου της Μονής Βατοπεδίου στον τρόπο που διεξάγεται ο Δημόσιος διάλογος στην χώρα μας , με αποκορύφωμα ίσως την αποπομπή και εξαναγκασμό σε παραίτηση του γνωστού διανοουμένου Δράγωνα από το συντακτικό επιτελείο του διασημότερου ίσως βλογ που λειτουργεί σήμερα στη χώρα μας , του Ρέλλου.
Μαζί μας και ο σύνδεσμος μας Νίκος Τζιαμήτρας , απόγονος του λήσταρχου Τζιαμήτρα , που αφού μας βοήθησε πρώτα να το εντοπίσουμε , μας μετέφραζε τον φίλο ΣΑΝΜΟΣΧΟ )
ORELLOS: Κύριε Σανμοσχαρογλου , τι κάνετε εδώ σήμερα μόνος και γιατί με κίνδυνο της ζωής επιχειρείτε να κλείσετε την εθνική οδό μόνος σας με το τρακτέρ σας ;
SANMOSXOS : …......
ORELLOS: Σήμερα οι αγρότες κλίνουν την εθνική σε άλλα σημεία και πάντως όχι εδώ ....Θα μας πείτε τώρα την άποψή σας για την εκπαραθύρωση του Δράγωνα από το συντακτικό επιτελείο γνωστού Αθηναϊκού βλογ ;
SANMOSXOS: Γνωρίζω τον Δραγωνα από την εποχή της ίδρυσης του Αγροτικό Κόμματος .Η φωνή του πάντα ισχυρή και αδέσμευτη είχε δυσαρεστήσει και τότε πολλούς..Εδώ στον κάμπο πιστεύουμε ότι το συμβάν έχει άμεση σχέση με τα διαδραματιζόμενα στην Εξεταστική της Βουλής για την Μονή Βατοπεδίου.
ORELLOS: Μπορείτε να μας πείτε τι εννοείτε , αφού όμως πρώτα μας πείτε λίγα λόγια για εσάς.
SANMOSXOS : Γεννήθηκα στην Θεσσαλία από κολίγους γονείς . Εγώ ήμουν ο πρώτος από την οικογένεια μου που βγήκε από το χωρίο , αφού τελείωσα το ενιαίο μονοθέσιο δημοτικό , γυμνάσιο και λύκειο λύκειο του χωριού μου , άλλα τα πρώτο χρόνια της παραμονής μου στην “ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ θα μου μείνουν για πάντα βαθιά χαραγμένα στην ψυχή μου ....
(Σημ. δεν ήξερε να μας πει το όνομα της πόλης όπου μετοίκησε , γιατί τότε νόμιζε ότι πέρα από το χωριό του υπάρχει μόνο μια πόλη που λεγόταν ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ και έτσι δεν το έψαξε περισσότερο)
ORELLOS : Να , στο χωριό δεν πλενόμαστε σχεδόν ποτέ και θεωρούσαμε ότι ένα στρώμα αγελαδινής κοπριάς επάνω στο δέρμα μας μας προ φύλασσε από τα κρυολογήματα.
Καταλαβαίνετε έτσι ότι δεν ήμουν ευπρόσδεκτος στα πάρτια που διοργάνωναν οι πλούσιοι συμφοιτητές μου και ότι ,όταν με καλούσαν, με φώναζαν για να με γελοιοποιήσουν. Εκμεταλλεύονταν την αγνή καρδιά και τις ορμές του αγρότη και έβαζαν να μου τρίβεται κάποια από της όμορφες πλούσιες της παρέας .Δεν ήθελα πολλά και εγώ για να της ορμίσω και συνήθως τότε έβγαινε από την κρυψώνα του ο Αγροφύλακας της περιοχής που για τιμωρία με έκλεινε σε ένα σκοτεινό στάβλο με την πιο καλλίγραμμη προβατίνα της περιοχής.. Ε , άντρας ήμουνα και μάλιστα ξαναμμένος και την άλλη μέρα ο πρωί όλη η πόλη ήταν γεμάτη από τις φωτογραφίες μου πλαισιωμένες από το όνομά μου και την διεύθυνση μου.....Τότε συνειδητοποίησα για πρώτη φορά τι σημαίνει προδοτική μεγαλοαστικη αγροτική τάξη .
ORELLOS : Θα μας πείτε τώρα και λίγα λόγια για το περιστατικό των Αθηνών .
SANMOSXOS : Σε μια κοινωνία διαβρωμένη και μεθυσμένη από το κυνήγι της εφήμερης ευημερίας και τι κυνήγι του εύκολου πλουτισμού όπως διεφάνη και πρόσφατα με αφορμή την υπόθεση Βατοπεδίου φαινόμενα σήψης σαν την εκπαραθύρωση του Δράγωνα απο τον ΡΕΛΛΟ θα πληθαίνουν .
Το αγροτικό κίνημα όμως των στηρίζει και θα επανέλθουμε επί του θέματος με δυναμικές κινητοποιήσεις .
( Λόγω της έκτακτης επικαιρότητας η προγραμματισμένη για σήμερα συνέχεια της συνέντευξης του Λάκη Δαρκέντα θα αναρτηθεί αύριο)

5 σχόλια:

  1. ΑΕ, ΑΕ, ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΠΑΕ!!!
    ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ ΑΔΕΡΦΑΚΙ ΜΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ Εξορκιστή
    Είναι θετικό οτι και η αγροτιά είναι μαζί μας. Αυτό δείχνει οτι το ΚΙΝΗΜΑ είναι μαζικό. Οσο για τον κ. Τζιαμήτρα είναι τιμή μας που μας βοήθησε μεταφραστικά στο Βλογ.

    -Με άφησε άφωνο το γιατρικό με την επάλειψη αγελαδινής κοπριάς για την αποφυγή κρυολογήματος.
    Αναρωτιέμαι αν είναι το ίδιο αποτελεσματική και η κοπριά αλόγου (Καβαλίνε) γιατί μένω δίπλα στον ιππικό όμιλο στο Πέραμα και σκέφτομαι μήπως καβατζώσω αρκετή ποσότητα για τον χειμώνα.
    Σκέφτομαι οτι μπορούμε να πουλήσουμε την πατέντα στον Παυλάρα το βάζελο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναί Λόλα. Πράγματι στην Ηπειρο εχει αναφερθει και η χρήση καβαλίνας , όμως η τεχνική εκεί παρουσιάζει παραλλαγές.Συγκεκριμένα εκεί η καβαλίνα τοποθετείται ανάμεσα στις κάλτες και τα παπούτσια συμφωνα με το λαικό γιατροσόφι : Εχε τας πόδας σου ζεσταί, την κεφαλή σου κρύα , γιατρού δεν εχεις χροία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΥΓΕ!!!
    Αγαπητέ Εξορκιστή.Οι γνώσεις σου πάνω στην εναλλακτική ιατρική είναι τεράστιες. Προσεγγίζεις πάντα το θέμα με τη δέουσα σοβαρότητα, χωρίς ίχνος κομπογιαννιτισμού!
    ΕΥΓΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή