Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2008

Ο ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, Η ΚΑΤΑΡΙΝΑ ΚΑΙ Ο ΑΝΩ ΠΡΟΓΟΜΦΙΟΣ

Η ΕΠΑΡΑΤΟΣ ΔΕΞΙΑ, ΕΠΙΚΟΥΡΟΥΜΕΝΗ ΑΠΟ ΡΑΣΟΦΟΡΟΥΣ ΣΕ ΔΙΑΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ (ΑΝ ΟΧΙ ΥΠΟΚΙΝΗΣΗ) ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΜΕ, ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΕΤΣΙΘΕΛΙΚΑ ΕΝΑ ΑΘΩΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.
ΠΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΝΟΧΛΗΣΕ Ο ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ?
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΚΑΤΑΡΙΝΑ, Η ΚΑΡΔΕΡΙΝΑ, Η ΛΑΜΑΡΙΝΑ?
ΕΧΟΥΜΕ Ή ΟΧΙ ΟΛΟΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ?
ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΙΣΟΙ ΑΠΟ ΙΣΟΥΣ?
ΓΙΑΤΙ Ο ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΥ (καλό, ε?) ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ?
ΠΟΙΟΣ Η ΠΟΙΑ (για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους) ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ?
ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ΡΕΛΛΟΥ, ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ!!
Η ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΕΙΝΑΙ (ΚΑΙ) ΕΔΩ!!!

16 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η λογοτεχνία αντιγράφει τη ζωή, σκοτούλη μου.
    Και φυσικά, αν κάποιος/α (ποιός ή ποιά άραγε) θεωρεί ότι εκτίθεται από την παρούσα ανάρτηση,
    δηλώνω ενώπιον όλων σας,
    ότι είμαι διατεθιμένος
    -με το αζημίωτο πάντα-
    να την κατεβάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 200 ευρώ και το κατεβάζω αμέσως.
    περιμένω.
    τικ τοκ, τικ τοκ, τικ τοκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ποιός ξέρει ποιός άραγε μπορεί να το διαβάζει τέτοια ώρα (τικ τοκ τικ τοκ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου φαίνεται ότι ο Zagor έκανε κάποιο μικρό λαθάκι...
    Αλλος είναι ο εκβιαστής και όχι ο δημοσιογράφος μου φαίνεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η λογοκρισία δεν θα περάσει.
    Μην κατεβάζεις τίποτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σκανδαλώδης ανάρτηση δράγωνα!
    Ποιούς ενόχλησε;
    Ποιός και τι φοβάται;
    Τι έχει να κρύψει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Dragon , μπορεις σε παρακαλω να με βοηθήσεις να αφαιρέσω την προτελευταία μου ανάρτηση που κάποιος ανέβασε προβοκατορικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. με στραπατσαρισμένη τη λογοτεχνική μου υπόσταση
    και κατά εκατόν πενήντα Ευρώ πλουσιότερος
    (μου κανε και παζάρια ο τσιγγούναρος)
    ο Δράγων ανακοινώνει ότι σήμερα
    2 του Δεκέμβρη του 2008,
    οι νενέκοι του συστήματος
    στερήσαν από τους αναγνώστες του Ρέλλου
    ένα μικρό λογοτεχνικό αριστούργημα
    της όψιμης περιόδου του Δράκοντα.
    Ας όψεται.
    Πάντα αγωνιστής, με το κεφάλι ψηλά,
    μόλις μου τελειώσουν τα 150,
    θα επανέλθω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δράγων μοναδικέ βλογοτέχνη με το καυστικό πληκτρολόγιο μην πτοείσαι...
    Ψηλά το κεφάλι, φάε γρήγορα τα αργύρια και έλα με νέες αναρτήσεις κόντρα στα φερέφονα της εξουσίας και στα συμφέροντα του Βορρά. Οσο Τιτάνες κι αν είναι η τρομοκρατία τους δεν θα περάσει...

    Excorcista μου αφού είναι προβοκάτσια, αφαιρώ τα σχόλιά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τα 150 τελείωσαν.
    ανεβάζω καινούργιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή