Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2008

ΝΕΥΡΙΚΗ ΑΝΟΡΕΞΙΑ - ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ

- Έχει πάρει τρεις φορές ο Αντωνίου για τη μελέτη του.
- Ποιά μελέτη του, ρε Ελένη, αφού την παραδόσαμε την Παρασκευή.
- Του την παραδώσαμε, του άρεσε, αλλά υπάρχει ένα πρόβλημα.
- Τι πρόβλημα?
- Στο εξώφυλλο, στην επικεφαλίδα, υπάρχει ένα Αλφα παραπάνω. Θέλει να το βγάλεις.
- Να το βγάλω. Απλώς, πάρτον ένα τηλέφωνο και ρώτα τον, από πού να το βγάλω.
Από το Μα, από το -Λα ή από το -Κας? Ο τσιγγούναρος εκτυπωτή δεν έχει? Μπλάνκο δεν έχει?
- Ελα, άσε την γκρίνια, θα το φτιάξω εγώ. Πες μου μόνο που το έχεις σώσει. Αντε για να τελειώνουμε. Μη μας πάθει τίποτα. Έχεις δει πόσο έχει αδυνατίσει.
- Αφού έκανε δίαιτα, μου είπε.
- Εγώ φοβάμαι ότι έπαθε στα γεράματα νευρική ανορεξία. Τον έχεις δει πως έχει γίνει. Σαν σκελετός με κουστούμι. Την Παρασκευή που ήρθε να πάρει τη μελέτη, κοιταζόταν μια ώρα στον καθρέφτη στην είσοδο και μου έλεγε: "Έχω παχύνει πολύ, Ελένη."
- Πλάκα θα σου κανε.
- Οχι, το έλεγε σοβαρότατα. Ένα από τα κλασσικά συμπτώματα της νευρικής ανορεξίας - το ξέρω από την ξαδέρφη μου - είναι ότι ο ασθενής, όσο αδύνατος και να είναι, βλέπει πραγματικά τον εαυτό του χοντρό.
- Ελένη, να σε ρωτήσω κάτι?
- Περιμένω τη μαλακία σου.
- Μήπως έχω και εγώ νευρική ανορεξία και δε μου το λέτε?
Ακουσα μόνο το κοπάνημα της πόρτας και τους ήχους από τα τακουνάκια που απομακρύνονταν έξαλλα.

3 σχόλια:

  1. Νέο τεράστιο θέμα, με διεθνείς προεκτάσεις ανοίγει με τον εμβριθή επιστημονικό του τρόπο ο Δράγωνας! Ζητώ την επιστημονική παρέμβαση των παμμέγιστων πανεπιστημόνων Skotouls κ Lola, προσμένοντας με αγωνία να φωτίσουν νέες άγνωστες πτυχές της Anorexia Nervosa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποιά είναι η Ελένη; Τι της είσαι και τίνος είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή