Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2008

Ο ΤΡΟΧΟΣ

Μου τον είχε συστήσει η φράου Ζιμπελίνε. Τον είχε γνωρίσει στη Γερμανία τις δύσκολες εποχές. Είχε κάνει εξαιρετικές σπουδές πρώτα στο Κλουτζ στη Ρουμανία και κατόπιν στο ανατολικό Βερολίνο λίγο πριν την πτώση του τείχους. Στην Ελλάδα ήρθε όταν γνώρισε τη Μαρία και για λίγο καιρό έμειναν στο πατρικό της στην Μύκονο.
Εγώ τον γνώρισα στο ιατρείο του στη Γλυφάδα. Ηταν ένας μάλλον ήρεμος άνθρωπος που χαμογελούσε αμήχανα όποτε προσπαθούσες να του πιάσεις συζήτηση για τα προσωπικά του. Με το που έμπαινες στο διαμέρισμά του στον 10ο όροφο αντίκρυζες όλο τον Σαρωνικό μέχρι την Σαλαμίνα. Το διάλεξε γιατί τον ηρεμούσε, λέει η θέα και μπορούσε να λειτουργήσει καλύτερα.

Είχαν περάσει αρκετά λεπτά από την ώρα που είχα ξαπλώσει στην πολυθρόνα και ο θόρυβος του τροχού με έκανε να ανοίξω απότομα τα μάτια μου. Κοίταξα το μεγάλο ρολόι στον απέναντι τοίχο και τρόμαξα. Πρέπει να ήμουν ξαπλωμένη στην πολυθρόνα για περισσότερο από μιάμιση ώρα. Τον κοίταξα με την άκρη του ματιού μου. Σκυμένος πάνω από τον μικρό κλίβανο, όπου αποστείρωνε τα εργαλεία του, χαμογελώντας σιγοτραγουδούσε τον ύμνο της Δ Διεθνούς. Την ώρα που σηκώθηκα από την πολυθρόνα ένιωσα ένα μούδιασμα και έναν βουβό πόνο.
Κλείσαμε ραντεβού για την επόμενη εβδομάδα για να μου βγάλει τα ράματα και να μου τοποθετήσει τα εμφυτεύματα.
Το βράδυ στις ειδήσεις έμαθα για την σύλληψή του. Τον κατηγορούσαν για πέντε βιασμούς ασθενών του. Τις νάρκωνε, λέει και τις βίαζε. Μαζί του είχαν πιάσει και την ηλικιωμένη κυρία που τον βοηθούσε στην καθαριότητα του ιατρείου. Ηταν η Μαρία. Το κορίτσι από την Μύκονο.
Υστερα από μία εβδομάδα η Ιντερπόλ βρήκε στο σπίτι όπου έμενε ως φοιτητής, δίπλα στον Σπρε, εκμαγεία από ανθρώπινα κρανία. Ως επιστήμονας ήταν άριστος…
Η φράου προσπαθεί ακόμη να συνέλθει...

8 σχόλια:

  1. Αγαπητή Λόλα, έχω τις εξής απορίες:
    1) Tον κλίβανο τι τον ήθελε; Για προφύλαξη;
    2) Ο ύμνος της Δ Διεθνούς τι ακριβώς είναι;
    3) "Σπρε"....;;;;;;;;
    και μια παρατήρηση: στην Γλυφάδα μόνο πύργους έχει!!!! που την βρήκε την πολυκατοικία με τους δέκα ορόφους και πλέον;;;;;

    Τα σέβη μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητό Ατακτο Κοριτσάκι
    μου είσαι πολύ συμπαθής και θα απαντήσω σε όλες τις ερωτήσεις:
    1) Ο κλίβανος είναι για να αποστειρώνει κάποιος τα «εργαλεία» του (κάθε είδους)
    2) Η «Διεθνής» που ήταν αρχικά τραγούδι του διεθνούς εργατικού κινήματος, είναι ο ύμνος σύμβολο για τους κομμουνιστές όλου του κόσμου. Οι στίχοι της («Εμπρός της γης οι κολασμένοι/ της πείνας σκλάβοι εμπρός, εμπρός…) γράφτηκαν το 1870 από τον Εζέν Ποτιέ πάνω στη μουσική της Μασσαλιώτιδας. Tο 1888 η «Διεθνής» απέκτησε δική της μουσική, από τον Πιερ Ντεζετέ, και μαζί με τη Μασσαλιώτιδα ήταν οι επίσημοι ύμνοι της Οκτωβριανής Επανάστασης στη Ρωσία. Σταδιακά, η Μασσαλιώτιδα υποχώρησε και η «Διεθνής» επικράτησε ως ο Ύμνος του Διεθνούς Επαναστατικού και Αριστερού κινήματος.
    3) Σπρε είναι ο ποταμός που διασχίζει το Βερολίνο και σε πολλά σημεία του αποτελούσε (τις καλές εποχές) το σύνορο μεταξύ Ανατολικού και Δυτικού Βερολίνου.
    4) Η Γλυφάδα όπως πολύ σωστά επισημαίνεις έχει πολλούς πύργους και ένας εξ αυτών ανήκει στην φίλη μου φράου Μπλούχερ. Πέραν των πύργων όμως υπάρχουν και δύο πολυόροφες κατοικίες τις οποίες προφανώς δεν έχεις προσέξει.

    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aγαπητή Λόλα, σε θερμοευχαριστώ για τις γνώσεις που μεταδίδεις σε μια αμόρφωτη μαθητριούλα... έχω δικαιολογία το μικρό και τρελό της ηλικίας μου...
    Να είναι καλά ο Μέγας Δράγων που μου άνοιξε τα μάτια και με προσκάλεσε να μάθω την πραγματική ιστορία του τόπου μου...

    Τα σέβη μου δασκάλα μας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παιδί μου,
    είσαι πράγματι άτακτο και υποψιάζομαι οτι κάνεις παρέα με την φράου Ζιμπελίνε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. θεία lola έλα να σου δώσω ένα φιλάκι....

    μααααααααααααααααααακιαααααααααααα


    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δράγων says:
    Λόλα, αφού πάρεις το φιλάκι (που σου αξίζει), απαιτώ τουλάχιστον δύο αναρτήσεις φραουζιμπελίνικες την βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητέ Δράγωνα
    με στενοχωρεί αφάνταστα το να αναρτώ κείμενα με αναφορές στην φράου Ζιμπελίνα. Δεν μπορείς να φανταστείς τι είναι για μένα η φράου. ΦΡΑΟΥ!!!
    Παρόλα αυτά θα προσπαθήσω να ικανοποιήσω την απαίτησή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή