Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2008

Ο YODA ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΒΔΙ

- Ξέρετε, εγώ, δεν έχω κανένα πρόβλημα να πληρώσω όσο – όσο, αν μου λύσετε το πρόβλημά μου…
(που ήσουνα εσύ, πουλάκι μου, τόσον καιρό?)
- Και να ξέρετε, ότι θελήσετε, από τη θέση που βρίσκομαι, μα ότι θελήσετε, μη διστάσετε να μου το πείτε..
(εμείς να διστάσουμε αποκλείεται, εσύ μην αρχίσεις και μας τα γυρίζεις..)
- Γιατί, να ξέρετε, εγώ είμαι γυναίκα που εκτιμώ ιδιαίτερα τους ανθρώπους που με βοηθούν, και ξέρω να το ανταποδίδω… (στο «ανταποδί-», στο «δί», οι ρώγες της κόλλησαν στην μπροστινή πλευρά του γραφείου, λές και είχε μαγνήτη)
- Θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ, ψέλλισα πρωτότυπα, πίνοντας μια γουλιά νερό, περισσότερο για να μεταφέρω το ποτήρι που με εμπόδιζε να επιθεωρήσω καλύτερα το αβυσσαλέο ντεκολτέ της.
- Θα ξανάρθω την Τετάρτη, να μου πείτε που βρισκόμαστε.
(βρισκόμαστε στον Αεροδιάδρομο 1 και το Κόνκορντ είναι έτοιμο για απογείωση.)
- Θα χαρώ να σας δω.(…εσύ, αγόρι μου, ξέρεις να μιλάς στις γυναίκες, τι ετοιμόλογος, τι ατάκες, τόχεις, αγόρι μου, τόχεις..)
Στο "θα χαρώ", στο "-ρώ", οι ρώγες ξεκόλλησαν απότομα και με αποχαιρέτησαν χαρωπά.
Στο δωμάτιο μπήκε φουριόζος ο Yoda, ένα πολυλογούδικο, πιστό, ηλικιωμένο πελατάκι, που φημίζεται για τις μαγικές του ικανότητες.
Πράγματι, σε μόλις πέντε λεπτά, ο πονοκέφαλος είχε επανέλθει, το κόνκορντ ξανάγινε γαριδάκι κι η Τετάρτη φαντάζει πλέον έτη φωτός μακριά.

11 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Dragon και ο Κέλσος είναι παιχταράδες και το αποδεικνύον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγνώμη που ξέχασα το ύψιλον αλλά έχω πρεσβυωπία, δεν έχω γυαλιά και το γράμμα (ο οφθαλμός) των σχολίων είναι πολύ μικρό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι περασμένες πέντε τα χαράματα, δεν βλέπω και παρ¨όλα αυτά κάθομαι και γράφω. ΓΡΑΨΤΕ ΡΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι δουλειά κάνει η κοπελίτσα στην οποία αναφέρεσαι Δραγων; Γιατί έχω την αισθηση οτι το παιχνίδι είναι σικέ και ο YODA είναι στημένος. Ασε που μπορελι να την πηδάει κιόλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μπον τζιόρνο στον συμπρεσβύωπα επώνυμο ανώνυμο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συμπρεσβϋωψ; Γιατί και αν ναι πόσο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ακόμα μόνο ένα στο καθένα, αλλά σε λίγο ακόμα ένα, λόλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή