Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2008

Βραχνός προφήτης(;)

Εκείνη τη νύχτα ήμουν αποφασισμένη να λύσω το πρόβλημα. Κρυμμένη πίσω από τη μεγάλη γλάστρα με τα ουασικτώνια περίμενα υπομονετικά να εμφανιστεί.
Κόντευαν μεσάνυχτα. Είχα τσεκάρει τις κινήσεις της και ήξερα την ώρα που έκανε την εμφάνισή της. Ο Γερμανός διπλωμάτης της γειτονικής μεζονέτας άνοιγε πάντα την μπαλκονόπορτα ακριβώς στις 12.
Η μυρωδιά από το ολλανδικό γιασεμί, (το είχε φέρει ως δώρο γενεθλίων ο βαρώνος Φερσλάους) μου ερέθιζε ευχάριστα τα ρουθούνια και για μια στιγμή χαλάρωσα και προσπάθησα να απολαύσω την Οκτωβριανή νύχτα των βορείων προαστίων. Τότε ήταν που ένας θόρυβος με έκανε να πεταχτώ από την κρύπτη μου και να γλιστρήσω στα νερά που είχαν τρέξει από την γλάστρα (καταραμένη φράου). Κατάφερα να σηκωθώ και τέντωσα τα αυτιά μου. Μια πόρτα είχε κλείσει με πάταγο.
Αμέσως μετά ακούστηκε ένας γδούπος και μια βραχνή φωνή που έβριζε: «Ανορεξική κουράδα!.. Ε, ανορεξική κουράδα!.. Να πας πίσω!.. Στη μάνα σου!..».
Αιφνιδιάστηκα και εντυπωσιάστηκα ταυτόχρονα. Πρώτον γιατί η περιοχή που κατοικούσα φημιζόταν για την ησυχία της (εξού και τα 15 νοσοκομεία - γηροκομεία που βρίσκονται κοντά στο σπίτι μου) και δεύτερον και κυριότερο με ξάφνιασε αυτή καθεαυτή η βρισιά: Ανορεξική κουράδα! Από μόνη της έκρυβε ένα μεγαλείο, που ομολογουμένως δεν το έπιασα αμέσως.
Επειτα από δύο λεπτά ακούστηκε κι άλλος γδούπος και ξανά η βραχνή φωνή:
«Να φύγεις!.. Προβληματική κουράδα!.. Ε, προβληματική κουράδα!..».
Δεύτερη βρισιά με βάθος. Εντυπωσιάστηκα και πάλι με τον επιθετικό προσδιορισμό και συγχρόνως ένιωσα ένα μικρό τσίμπημα ζήλειας για το βεληνεκές της σκέψης του βραχνού προφήτη(;).
Εκείνη τη στιγμή και ενώ προσπαθούσα να μπώ στην ψυχολογία του, είδα με την άκρη του ματιού τον εισβολέα να ενεργείται και να φεύγει ανενόχλητος εκμεταλλευόμενος την σύγχυσή μου. Ταυτόχρονα άκουσα τον Γερμανό να φωνάζει:
«Κανελίνε, κομ χέαρ!.. Κανελίνε, έλα μέσα!..».
Τον είχα ακούσει να την φωνάζει πολλές φορές έτσι και όπως μου είχε εξηγήσει η φράου Ζιμπελίνα το κανελίνε στα γερμανικά σημαίνει Κανέλλα. Ποιος ξερει γιατί την φώναζε έτσι. Ισως από το κανελί χρώμα που έχει το τρίχωμα της…



Υ.Γ1 Επειτα από μία εβδομάδα η φράου Ζιμπελίνα με ξύπνησε άγρια μεσάνυχτα γιατί με ζητούσε ένας αστυνομικός. Ηθελε λέει να με ρωτήσει κάποια πράγματα. Ενας γείτονας είχε σκοτώσει την γυναίκα του που έπασχε από νευρική ανορεξία. Το έκανε για να την γλιτώσει, όπως είπε, από το μαρτύριο της. Είπα στο όργανο ότι δεν είδα και δεν άκουσα τίποτε. Η φράου κλήθηκε για συμπληρωματική κατάθεση, ως μάρτυρας, στην Ασφάλεια. Ποιος ξέρει τι θα τους είπε…

Υ.Γ.2 Η σχέση μου με την Αnorexia Nervosa έχει να κάνει μόνο με εκείνο το βράδυ και τις βρισιές του βραχνού προφήτη(;).

Υ.Γ.3 Από εκείνο το βράδυ σταμάτησα να στήνω ενέδρες για την Κανέλλα ή Κανελίνε και παίρνω βαλεριάνα για να κοιμηθώ. Οσο για το όνομα της γάτας νομίζω ότι η φράου μου λέει ψέματα και με λοιδωρεί.

Υ.Γ.4 Εχω την αίσθηση ότι ο Γερμανός γλυκοκοιτάζει την φράου Ζιμπελίνα. Αυτό μού έλειπε μόνο…

3 σχόλια:

  1. Μακράν το καλύτερο κείμενο της μόνιμα ξενύχτισσας
    Λόλας. Πραγματική απόλαυση! Η Frau Ζιμπελίνα ετοιμάζεται να στην κάνει με τον Γερμανό! Θα μείνεις μόνο με την πεθερά! Το νου σου! Δώστης λίγο περισσότερη σημασία και παχυλή αύξηση! Και κατάλαβε επιτέλους ότι είναι ερωτευμένη μαζί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δράγων says: όλες οι γερμανικές καταλήξεις σε -ine έχουν Ελληνική ρίζα, από το Ελληνικό "είναι". Δηλαδή η Κανελίνε είναι (ine) κανελί. (zum beischpiel: Kafe-ine = είναι καφές, κλπ). Με κάτι τέτοια γλωσσικά τερτίπια και υποκλοπές κατάφεραν οι Οστρογότθοι να δομήσουν την σημερινή γλωσσική εσπεράντο που θεωρούν εθνική τους γλώσσα. Αλλά πού να στα εξηγήσει αυτά η Φράου Ζιμπελίνα, που το μυαλό της είναι στον όμορο Γότθο και στην ανορεξική καβαλίνα του? (α, εδώ να τονίσω μια εξαίρεση, το "καβαλίνα" στα γερμανικά είναι "kavaline", αλλά το -ine δεν προέρχεται από το είναι, πρόκειται απλά για ακριβή μεταφορά ξένης λέξης με παραφθορά του τελευταίου φωνήεντος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αποκάλυψη! Μου ήρθε φλασιά. Η φράου πρέπει να είναι ΖιμπελΙΝΕ και όχι Ζιμπελίνα! Υποψιάζομαι οτι τόσο καιρό με άφηνε να την αποκαλώ ΖιμπελΙΝΑ για να γελάει πίσω από την πλάτη μου και να με λοιδωρεί (μου αρέσει αυτή η λέξη) οτι δήθεν δεν ξέρω να προφέrω το όνομά της. DRAGON σε ευχαριστώ!
    Οσο για τις συμβουλές του Κέλσου θα τις λάβω σοβαρά υπόψιν μου, αν και για το τελευταίο (περί ερωτευμένης) θεωρώ οτι η φράου δεν ειναι τζιβιτζιλού. Πάντως ευχαριστώ και θα προσέχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή