Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2008

Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ

- Πες μου ότι μου κάνεις πλάκα.
- Δε σου κάνω πλάκα.
- Θα μαζευτείτε Δευτεριάτικα πάλι όλοι εδώ, δέκα μαντραχαλάδες και θα μου το κάνετε το σπίτι κώλο?
- Έξι θα είμαστε.
- Θα παίζετε πάλι χαρτιά, θα μου το τεκεδιάσετε και θα μου ξυπνήσετε και τα παιδιά, αυτό μου λες...
- Θα κάτσουμε ήσυχα ήσυχα, άντε να πιούμε και ένα ουισκάκι, θα παραγγείλουμε, θα παίξουμε την ποκίτσα μας μέσα σε εκκωφαντική σιωπή και..
- Αν τυχόν έρθουν, σε χώρισα. (το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν ...)
- Σκέψου τα παιδιά, αγαπούλα.. (...τι πούστης!!...)
- Αυτά σκέφτομαι. Δικά σου.
Απέμεινα με το ακουστικό (και όχι μόνο) στο χέρι.

- Ελένη, φέρε μου τη μεζούρα.
- Τι τη θέλεις?
- Πρέπει να πάρουμε τα μέτρα μας, που λέει κι ο Βέγγος.

Έπρεπε να πάρω μια γρήγορη απόφαση. Αρχισα να γράφω:

«Δράκος, ετών 240, εκπαιδευμένος, πράσινος, μαλλιαρός, που όμως δε μαδάει, οικολογικός, αναζητά σύντροφο, χαμηλών τόνων, καπνίστρια, φιλόζωη, όμορφη, ποδοσφαιρόφιλη και δεινή μασέζ. Αναζητώ εσένα που ξέρεις να εκτιμήσεις έναν γνήσιο δράκο, εσένα που παίζεις ή θέλεις να μάθεις πόκα, εσένα που ψάχνεις μάταια μια ζωή γεμάτη περιπέτεια και δράση. Διαθέτω άνετη δρακοφωλιά, πλήρως εξοπλισμένη, με δύο υπέροχα δρακάκια που δεν θα σε αφήσουν να ησυχάσεις ή να πλήξεις ούτε δευτερόλεπτο. Η γκάμα των δρακοφίλων μου είναι ανεξάντλητη, και περιλαμβάνει ορισμένα από τα πιο σπάνια είδη της Ελληνικής πανίδας, που πραγματικά, αξίζει να γνωρίσεις. (Η δρακομάνα μου είναι... όχι, δεν κολλάει εδώ, θα το φέρω αλλιώς ...). Για να μην σε κουράσω με μια εξαντλητική λίστα προτερημάτων, σου απαριθμώ ενδεικτικά ότι είμαι ψηλός, όμορφος σαν αμαρτία, καπνιστής, πότης, καλοφαγάς, αιμοδότης, δύσπιστος, ατίθασος, κυκλοθυμικός, τρυφερός και αναποφάσιστος. Γνώσεις μαγειρικής ευπρόσδεκτες αλλά όχι απαραίτητες, καθώς υπάρχει και μια δρακομαμά που φροντίζει, με το αζημίωτο, για την δρακοτροφή μας ( ...εδώ κολλάει ...., το έφερα έμμεσα, να μη χτυπάει και μου τρομάξουν ...). Επιθυμητά προσόντα, η έλλειψη συγγενών, η κατοχή ακινήτων και/ ή άυλων τίτλων, η ενδελεχής γνώση της φροντίδας ζώων, η αστείρευτη υπομονή, η διακριτικότητα, οι ικανότητες στην διαχείριση και αντιμετώπιση κρίσεων αλλά και ηλικιωμένων με παράλογες, πολλές φορές, απαιτήσεις.( ...κι εδώ κολλάει ...). Τσουπωτός κώλος, προκλητικό στήθος και όμορφα, συμμετρικά δάκτυλα θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα. Ηλικία αδιάφορη.»
Καλό είναι. Το στέλνω!

6 σχόλια:

  1. χμ... οχι δε θα σχολιάσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να μην σχολιάσεις. να στρώσεις τον κώλο σου κάτω και να κοιτάξεις τι θα γίνει με τα πελατάκια, γιατί μόνο με τον Κριό δεν μας βλέπω να κάνουμε ζάφτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πρωτότυπο. και εγώ. και δεν λέει να τελειώσει η ρουφιάνα η δουλειά σήμερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητή Trelokampero
    σε χρειαζόμαστε και σε θέλουμε! Κάνε παιχνίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΥΓΕ! Ολο το νόημα (και τα προβλήματα) της ζωής μέσα σε λίγες λέξεις. Μαθήματα επιβίωσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή