Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2008

Η ΣΠΑΡΤΗ, Ο ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΛΙΕ

Γνωρίζετε όλοι πλέον πολύ καλά την καταγωγή μου αλλά και την Ελληνοκεντρική φύση μου, η οποία με ωθεί στο να διακονώ διαρκώς την μοναδικότητα της γλώσσας μας αλλά και το αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι οι όλες οι γλώσσες βασίζονται στην Ελληνική.
Νέα αδιάσειστα στοιχεία μου εστάλησαν σήμερα, που αποδεικνύουν περίτρανα ότι η Αγγλική γλώσσα είναι θυγατρική της Ελληνικής.Τα παραθέτω, χωρίς σχόλια:

Into the spot = είν’ του Δεσπότ’
Sleep for us = σλιπ φοράς
A nice party = ε, να η Σπάρτη
She has many = συ χεσμένη
Kill kiss = Κιλκίς
To you too funny = του γιού του Φάνη

ΚΑΙ Η ΚΟΡΩΝΙΔΑ

The necklaces = δεν έκλασες!

21 σχόλια:

  1. Θα ήθελα με την ευκαιρία να αναφερθώ στην συζήτηση πού διάβασα χθές μεταξύ μας και που πρέπει να μας προβληματίσει όλους εμάς πού αγωνιζόμαστε να κρατήσουμε μακρία μας την επίπλαστη σοβαρότητα της καθημερινότητας την οπία και απωθούμε στις περιφερειακές μπουτίκ εσωρούχων ( για οποιον ενδιαφέρεται να την ψάξει , ξέρει που θα την βρεί ....). Αυτό για να υποστηρίξω και τον παλιό καλό φίλο kelsus .

    Δράγωνα μήπως ο νώνυμος Ελληνας που συνέταξε την Ελληνική Νομαρχία ήσουν τελικά εσύ ; και αν ναι σε πια περίοδο του συγγραφικού σου έργου θα την ενέτασες?

    Εξορκιστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ, φίλτατε εξορκιστή, έγραψα την "Ελληνική Περιφέρεια", καθώς όπως ξέρεις είμαι οπαδός του τρίτου βαθμού τοπικής αυτοδιοίκησης. Δυστυχώς, τμήμα μόνο του έργου αυτού σώζεται σήμερα, και συγκεκριμένα το υποκεφάλαιο "Ελληνική Νομαρχία". Αποδίδεται στον Ανώνυμο τον Έλληνα, επειδή στην εξορία - και πηγαίνοντας κόντρα στα ρεύματα της εποχής - υπέγραφα ως "a non-Emo Greek" το οποίο παραφράστηκε - κακώς - ως Ανωνύμου του Έλληνος. Το έγραψα ακριβώς μετά την έκδοση της ιατρικής μονογραφίας μου με τίτλο "ο άνθρωπος που έβγαζε τρίχες από τον κώλο" και ακριβώς πριν γράψω το μανιφέστο "Επανάσταση, εξορία και προσωπική αφιέρωση ψυχής - πίνοντας καπουτσίνο στην Λίμνη του Κόμο"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μέρα με την μέρα ανακαλύπτω την πραγματική Ελληνική Ιστορία. Σκέφτηκα, το ξανασκέφτηκα και αποφάσισα: Θα κάψω τα βιβλία της Ιστορίας που μας δίνουν στο σχολείο. Εδώ, μπορώ, σε απ' ευθείας μετάδοση, να μαθαίνω από τους Διδάσκαλους του Γένους, την αληθινή ιστορία της πατρίδος μου.

    ΕΥΓΕ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ!
    ΕΥΓΕ ΜΑΓΑΛΟΔΙΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ!
    ΕΥΓΕ ΕΥΓΕ ΕΥΓΕ ΕΥΓΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλώς το ατακτούλη μου!!
    νομίζω ότι το πρόβλημά σου λύθηκε από την κυρά Δέσποινα, ή κάνω λάθος, babe?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο Δράγωνα! Πραγματικά ευρηματικό! Φίλτατε Ανώνυμε βαριέμαι απελπιστικά να το παίζω σοβαρός, το ξέρεις! Αναμένω επιτέλους τη συνέντευξη του Νομάρχου και τις δόκιμες παρεμβάσεις σου στο θέμα της Αμερικάνικης Πορνογραφίας! Little Naugty Girl, πήρα σοκολατίτσες! Θέλεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μόλις το είδα!!!!! μπράβο η θειά μου η προξενήτρα!!!

    άργησα αλλά ήρθα!!!!!!!!!!!
    μάκια μάκια μάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. kelsos αν θέλω λέει.....!!!!!!!!
    YEEEEEEEES YEEEEEEEEEEES YEEEEEEEEEEEEEES

    τίποτα γαριδάκια;;;; (πολλά θέλω, εεεεεεεε;;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άτακτο Κοριτσάκι: Απ' όλα έχει ο μπαχτσές! Και γαριδάκια, πατατάκια, δρακουλίνια και τα συναφή για τους δύσκολους καιρούς του χειμώνα! Διάλεξε και πάρε! Διάβασες τον Πανικό; Σου άρεσε; Πάντως και να μη σου άρεσε περιμένω σχόλιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μην του βάλεις σχόλιο! αν περάσει ασχολίαστο, του το παίρνω διπλό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητοί φίλοι, άτακτο κοριτσάκι - μικρό μου παιδί,

    Πραγματικά Dragon ήσουν πολύ κατατοπιστικός αλλά και τόσο ανώμαλος!! Πάντως δεν μπορώ παρα να σε θαυμάσω για άλλη μια φορά , γιατι έβλεπες πάντα μακριά.

    Απάντησε μου όμως φίλε μου , που βρίσκεται σήμερα η ψυχή της Ελλάδας και για ποιο θέμα θα μας μιλούσες ακόμα αν μπορούσες ;

    Εξορκιστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μέγα Δράγων, οφείλω μεγάλη ευγνωμοσύνη στον συνέλληνα kelsos. Δύο λόγοι με οδηγούν να του απαντήσω: 1) τόσα γαριδάκια, καραμελίτσες και γλυκάκια μου έδωσε... 2) πολεμούμε τους men in black μέχρι τελικής πτώσεώς τους!!!!!!!!

    καλά... "πόρτες" ή "φεύγα" παίζετε;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αυτή η μεγαλοψυχία σου, babe, θα σε φάει. Αντε, βάλτου εκεί ένα κουτσοσχόλιο, γιατί κατά βάθος είναι καλό παιδί (με φαίνεσαι καλό ανθρωπάκι, που έλεγε κι ο Βουτσάς)
    σε φιλώ γλυκά, melov!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητέ Ανώνυμε! Παραμένεις, ως οφείλεις, Αρχιερέας της Ανωμαλίας και της Διαπλοκής; Αν ναι, παίξε μπαλίτσα! Αγαπητό Άτακτο Κοριτσάκι, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Αφού φάμε όλα τα σοκολατοειδή και τα πατατοειδή, προτείνω να ξεχυθούμε στο κυνήγι των "ανθρώπων(;) με τα μαύρά"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εξορκισμένε και δαιμονικέ γνήσιε διεστραμμένε απόγονε της υπέροχης Άντυ Λέβα, τι άλλο να πω για την ψυχή της Ελλάδος? Θα σου βάλω μόνο την αποστροφή ενός ποιήματός μου:
    "Ελλάδα, ω, ψυχή!"
    (το οποίο, όπως ορθά ερμηνεύτηκε από τον προλογίστα μου, Δρακούλιο Δρακάκο, αν διαβαστεί ανάποδα, λέει "χι ψι ωμέγα Ελλάδα", δηλαδή, τελείωσες Ελλάς....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. kelsos, δεν θα πω να κάνουμε "ανθρωποκυνηγητό" διότι οι men in black είναι γαϊδούρια!!!!
    ΕΜΠΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΓΑΙΔΟΥΡΟΚΥΝΗΓΗΤΟ ΤΩΝ MEN IN BLACK!!!!!!!!!

    EYΓΕ ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να σε βοηθήσω εγώ σοφέ φίλε μου και μην υπεκφεύγεις.Ας θυμηθούμε και ας αναφέρει ο καθένας μας κάποια κατάσταση που έζησε στο παρελθόν που θα μπορούσε να καταγραφεί ως γνήσια.

    Παίρνω εγω την πρωτοβουλία και αναφέρω :

    Το πρώτο πράγμα που Θυμάμαι όταν κυτάζω πίσω είναι τα ξενύχτια στο Μαρούσι όταν ήμουν 16 χρονών με το κολλητό μου φίλο ακούγοντας Jethro Tull ,Yes και Its a Beautyffull Day μιλόντας και κάνοντας πλάκα για όλους και για όλα , βέβαια υμών συμπεριλαμβανομένων...

    Exorcista

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα παιδάκια!
    Καλημέρα θειούλη μου!!!!!
    Καλημέρα συναγωνιστή kelsos!!!
    Kαλημέρα Exorcista!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα στο Άτακτο Κοριτσάκι και στον Ανώνυμο Εξορκιστή, γνήσιο απόγονο του Damien Karras!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. τώρα που ο λατρεμένος μου Κέλσος μίλησε για τον Φάδερ Κάρας, σας ανακοινώνω ότι μόλις εγκαινίασα την νέα ενότητα του μπλογκ. Θα είναι το Θρίλερ της Παρασκευής. Ανέβασα ήδη το πρώτο.
    Καλημερούδια στην ατακτούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή