Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2008

DRAGON - ΕΓΩ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ

Ο Δράγων (ή Δράκων) γεννήθηκε το σωτήριο έτος 1768 σε ένα μικρό γραφικό χωριό του Μωριά από δύο καλοσυνάτους όσο και έκπληκτους γονείς. Αποφοίτησε από το τοπικό σχολείο μετά από τριάντα και πλέον κοπιώδη έτη φοίτησης, κερδίζοντας σειρά πρωτιών, επαίνων και αριστείων στο μικρό αλλά δυναμικό μονοθέσιο Δημοτικό – Γυμνάσιο – Λύκειο του χωριού, του οποίου είχε την τιμή να είναι, μέχρι και την μετατροπή του σε τζαμί, ο μοναδικός μαθητής. Η παρουσία του στα σχολικά έδρανα μόνο απαρατήρητη δεν πέρασε από τους κατά καιρούς δασκάλους του, άλλοι εκ των οποίων οδηγήθηκαν στην αυτοκτονία, άλλοι στην απόγνωση και άλλοι, οι πιο ψύχραιμοι και διορατικοί, στην συγγραφή μονογραφιών και πραγματειών που παραμένουν δραματικά επίκαιρες μέχρι και σήμερα (όρα μεταξύ άλλων Αντώνιος Σκαφίδας 1804 «Η πρόσβαση του ηλίθιου στη γνώση – Δικαίωμα ή χαμένος χρόνος?», Ηρώ Αντωνάκου 1817 «Χίλιοι και ένας λόγοι για να μην γίνετε εκπαιδευτικός» Εμμανουήλ Ροδάνθης 1819 «Προπαίδεια for Dummies – παίζω και μαθαίνω με φακές»).
Οπλισμένος με γνώσεις, με σπάνια για την εποχή του μόρφωση και μια ομολογουμένως τρομακτική εξωτερική εμφάνιση, ο Δράγων ήταν φυσικό να πρωτοστατήσει στον Αγώνα του Γένους κατά την περίοδο της Τουρκοκρατίας. Ανήσυχη και ρηξικέλευθη φύση, βρέθηκε στο πλευρό όλων των πρωταγωνιστών της εποχής, όπως ο Μαυροκορδάτος, ο Πήλιος Γούσης, ο Κιουταχής, ο Θανάσης Βάγιας, ο Δημήτρης Νενέκος, κ.α.
Στην ελεύθερη πλέον Ελλάδα, πρωτοστάτησε σε όλα τα σημαντικά γεγότα που σημάδεψαν το Έθνος μετά την Επανάσταση του 1821. Ενδεικτικά αναφέρονται η σύλληψη του Κολοκοτρώνη, η οργάνωση του κέτερινγκ για την άφιξη του Βασιλέα στο Ναύπλιο καθώς και η δολοφονία του Καποδίστρια.
Από τον πόλεμο του 1897, τους Βαλκανικούς πολέμους μέχρι και τον Πρώτο Παγκόσμιο, οι εξελίξεις βρίσκουν τον Δράγωνα στην πρώτη γραμμή του πυρός, στην πολύπαθη Γενεύη, να εργάζεται για μεγάλο Πιστωτικό Ίδρυμα εβραϊκών συμφερόντων.
Το 1941, κι ενώ οι Γερμανοί έχουν μπει στην Αθήνα, ο Δράγων τολμά και επιστρέφει στην πρωτεύουσα, για ένα αναπτυξιακό project της Τράπεζας στο Παλαιό Ψυχικό. Αδάμαστη κι αδούλωτη ψυχή, δεν αντέχει τη ναζιστική κατοχή και βγαίνει στο βουνό, λόγω πεποιθήσεων, όχι τόσο δικών του, όσο του γιατρού του Σ. Εμμάνογλου, που επέμενε ότι ο καθαρός αέρας της υπαίθρου θα ήταν ευεγερτικός για τα ταλαιπωρημένα από τη συστηματική χρήση χασίς πνευμόνια του. Πράγματι, στις 21 Δεκεμβρίου 1941 ανεβαίνει στο Ντράφι, από όπου επιστρέφει στις 23 του ιδίου μήνα, χτυπημένος άνανδρα από άγνωστο υιό (λετζιονέλα, υποθέτουμε σήμερα), από πλημμελώς συντηρημένα air condition. Άρρωστος, ταλαιπωρημένος και με τον πυρετό να τσουρουφλίζει τα πράσινα μάγουλά του, ο Δράγων ταμπουρώνεται στο King George, όπου και γράφει το επίτομο έργο του, που έμελλε αργότερα να γίνει κλασικό, με τίτλο «Βουβές ωδές για δυό χοντρές». Από εκείνα τα Χριστούγεννα, γράφει ασταμάτητα. Έργα επικά, συναισθηματικά, επίκαιρα. «Σπουδή στο Γουδί», «Σαν βγεις στο πηγαιμό για τα Άνω Λιόσια», «Ο κύκλος με το blanko», «Ο μαρουλόκηπος» είναι μερικά μόνο από τα πρωτότυπα διαμάντια που συνέγραψε ο αγωνιστής ποιητής και μυθιστοριογράφος. Σήμερα ζει και εργάζεται η γυναίκα του, προκειμένου να έχει ο ίδιος τον χρόνο και τα χρήματα για να συγγράφει ανενόχλητος με τους φίλους του στο blog τους.

24 σχόλια:

  1. Ρε κάθαρμα??????????????? εδώ είσαι???????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εδώ είμαι, melov! Εσύ που είσαι, βρε τέρας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω? σου εχω στείλει και sms ΚΑΘΑΡΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ αλλά εσύ τπτ.... θνιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιφ

    ααααα!!!!!!! θα έρχομαι εδώ να σου ταράζω την ηρεμία βρεεεεεεεεεεεεεεε

    πάντως, μου έλειψες κάθαρμα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να έρχεσαι όποτε θες, τρελοκομείο!!
    (τρελαίνομαι για το "πρώην" ζωντοχήρα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χμ....σας τσακωσα και τους δυο εδω!!!

    ζωντοχήρα θα σε τσουρομαδησω καθαρμα!!!
    Καλημερα και καλη βδομαδα λοιπον και στους δυο,να μη χαθουμε παλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αγόριιιιιι? τι να έγραφα? "πρώην" γιατί με ανάγκασαν να διαγράψω το μπλογκ γμτ :( είπαν, είπαν... ΜΕ ΦΑΓΑΝΕ ΟΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΕΣ ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΝΤΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!! χαχαχαχαχα

    (συνεχίζω, όμως, να είμαι ζωντοχήρα!!!! δεν θέλω μπελάδες με σιδέρωμα, μαγείρεμα κλπ παράξενα και ανεξήγητα ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ!!!!!!!!!!)

    χαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κουμπάρααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα
    μουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
    εδώ είσαι και εσύ;;;;;;;;;;;;;;;
    Μόλις ανακάλυψα τον πρασινούλη που με απατούσε με όλες τις γυναίκες του παθ!!!!!!!!!!!!!!!!


    χαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολύ καλημέρα, Βούλα μου, καλώς σε βρίσκω!!
    Ζων μου, είσαι ελεύθερο πουλί, παιδί μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ναι πα-ΤΕΡΑΣ μου!!!! ελεύθερη και άσχημη συνεχίζω και είμαι!!!!!!!!!

    θα κάνω λογαριασμό google και θα σου έρθω ανανεωμένη!!!!!!

    πάω να ΦΑΑΑΑΑΑΑΩΩΩΩΩΩ τρελό αγόρι.... θα επιστρέψω με ονοματεπώνυμο!!!!!!!! χαχαχαχαχαχα

    μάκια μάκια μάκια πολλάααααααααααααααα τέρας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μπον απετίτ, melov!! σε περιμένω καρδαμωμένη και δριμύτερη! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. κάποιος εδώ είναι λίγο καχύποπτος, ή μου φαίνεται? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η μακαρίτισα η γιαγιά μου ειχε προλάβει τον Δράκοντα στο King George την εποχή που είχε στήσει εκεί το ερωτικό του καταφυγιο ο πατέρας Τζοβόλας , ο γνωστός σε όλους λήσταρχος Τζιαμήτρας . Πράγματι η ηλιθιότητα του ήταν πάντα εντυπωσιακή με αποτέλεσμα να μην έχει καταλάβει πώς πρέπει να πεθάνει.

    Παρόλα αυτά , ή ίσως ακριβώς για συτό ασκούσε πάντα μια εντυπωσιακή έλξη πρός εκπροσώπους του ασθενούς φύλλου .

    Αλλωστε εχει μείνει στην ιστορία ο έρωτας πού είχε εμπνευσει στην μεγάλη λεσβία του μεσοπολεμου Φουντούκω .

    Εχω την πληροφορία ότι πέθανε πρόσφατα , στή αγκαλιά του παιδικού του φίλου Πασχάλη σε μια ράχη του Πάρνωνα και συνεπώς δεν καταλαβαίνω ποιόσ είναι αυτός ο ασυνείδητος που κάνοντας χρήση του ονόματός του σαλιαρίζει μεσω του blog με την αυτοαποκαλούμενη 'ζωντοχήρα' ...

    λεφέφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γιαγιά σου?? Η Λέβα η Άντυ ήτανε γιαγιά σου? Τρέμω από συγκίνηση, φίλεφ μου καλέ, συμπέθερε, συγγενή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πράγματι είμαι ο εγγονός της Αντυ Λέβα και παρεμβαίνω εδώ στην δημόσια συζήτηση του τόπου , και λόγω της ενδόξου καταγωγής μου αλλά και λόγω της αγάπης μου για την πατρίδα . Ομωσ εσύ φίλε μου ποισ είσαι και τι σχέση έχεις με τον Νομάρχη Θεσολονίκης και την κατάθεση της δικηγόρου Σταματοπούλου στην Εξεταστική της Βουλής για το Βατοπαίδειο? Γιατί εμφανίζεσαι ειδικά αυτοί τη στιγμή να μας αναστατώσεις και που ήσουν τόσο καιρό ?

    Λεφλεφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είμαι ο Δράγων ο Δράκοντας, πιο ζωντανός από ποτέ και θα στο αποδείξω! Αύριο θα κάνω ανάρτηση αδημοσίευτο πρόλογο από το επίτομο έργο μου "Βουβές ωδές για δυό χονδρές", τον οποίο είχα στείλα σε χειρόγραφο με αφιέρωση στη γιαγιά σου, την μακαριστή Άντυ Λέβα, το αρχείο της οποίας διατηρείς εσύ, ως γνήσιος απόγονος της γενιάς των Λεβαίων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να δω ποτε θα σοβαρευτείς εσύ. (να σοβαρευτείς εσύ για να έχω εγώ το περιθώριο να συνεχίσω ακάθεκτη της μ@λ@κίες μου. χοχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τοκ τοκ τοκ
    Είναι κανείς εδώ;
    ...........................................

    ...........................................

    ΚΑΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ;
    ΝΑ ΜΠΩ ΒΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. A! Βγάλτε αυτήν την ριμάδα Επαλήθευση λεκτικού κειμένου.... μ΄'έπρηξε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. τρελοκαμπέρω, συγγνώμη, θα σοβαρευτώ εγώ για να οργιάζεις εσύ κι ο Σταύρακας? Όχι μόνο δε θα σοβαρευτώ, αλλά θα χειροτερέψω. (βλέπε την επόμενη ανάρτηση)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. άτακτο κοριτσάκι καλώς ήρθες στη νέα γειτονιά!!
    (τώρα εσύ, πότε πρόλαβες, άνοιξες μαγαζί, προφίλι και παίζεις μπάλα, ένας Θεός το ξέρει!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. όλα τα προλαβαίνω, όλα τα σφάζω, όλα τα μαχαιρώνω! έχω ικανότητες πολλές με εξειδίκευση την μπάλα. παίζω στον ΑΤΡΟΜΗΤΟ !!!!!!!!

    περιμένω να διαβάσω το επόμενο συγκλονιστικό θέμα που ετοιμάζεις...

    Δράγων, μήπως έχεις καμία συγγένεια με τον DragonBallz?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ουδεμία συγγένεια ή σχέση με άλλους δράγωνες!
    Το επόμενο ποστ νομίζω θα σε ενθουσιάσει. Περιλαμβάνει αδημοσίευτο τμήμα του έργου "Βωβές Ωδές για δυό Χονδρές". Συγκλονιστικό!
    Μαθαίνω επίσης ότι οι συναγωνιστές του βλόγ (κέλσοι, ντιρλαντάδες, ζαγόριες, μαικλάουντες, λόλες και σκοτούληδες) ετοιμάζουν επίσης συγκλονιστικές αναρτήσεις, με στοιχεία φωτιά για θέματα της επικαιρότητας! (θα σε ενδιαφέρουν σίγουρα, αν κρίνω από το τελευταίο σου ποστ για το βατοπέδι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. xaxaxaxaxa έχω και άλλα χακαρισμένα και θα τα βάλω να πέσει ΤΟ γέλιο!!!!! χαχαχαχα

    ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΑΝΑΜΟΝΗ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΣΟΥ ΜΕΓΑ ΔΡΑΓΩΝ (με ή χωρίς χρέωση?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή