Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2008

I WANNA BE A SOD (ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΜΕΘΥΣΤΑΚΑΣ)

I wanna be a sod
a lazy, lazy sod
με σπίτια σε Μπουργκχάουζεν, Φρουτοπία...
Να' ρθούν οι AC/DC, o Lemmy και οι Free
να κάνουνε για μένα συναυλία!

Και ο Παρασκευάς
να παίζει για εμάς
διπλά μες στη Βetfair και να πληρώνει
η Στόουκ (Stoke) στο οκτώ, η Πάλας (Palace) εκατό,
το τζόκερ σε εμένα να κληρώνει!

Να γίνω ο Καρεμπέ
να αράζω σε σαλέ
να πίνω ζεστό ρούμι μες στο χιόνι...
Κι η Σκλεναρίκοβα με νάζι και χαρά
στον πούτσο μου επάνω να ξαπλώνει!!

ΓΛΩΣΣΑΡΙ

I wanna be a sod, a lazy lazy sod = Θέλω να γίνω μέθυσος, ένας τεμπέλης, τεμπέλης μέθυσος

Μπουργκχάουζεν: Γερμανική πόλις, διάσημη για την ομώνυμη ποδοσφαιρική της ομάδα

Φρουτοπία: Αυτόνομο Πριγκιπάτο, με Βασίλισσα τη Lola

AC/DC και Free: Διάσημες Ελληνικές μπάντες, με καριέρα στο εξωτερικό ανάλογη του Sakis

Lemmy: Διάσημος Μόδιστρος, γνωστός για τη Γαλλική του φινέτσα

Παρασκευάς: Γκουρού του Στοιχήματος

Βetfair: Ανταλλακτήριο Στοιχημάτων

Στόουκ και Πάλας: Αναμφίβολα οι μεγαλύτερες Αγγλικές ομάδες

Τζόκερ: Τυχερό Παίγνιο

Καρεμπέ: Αφροαμερικάνος σύμβουλος του Obama, σαβουρογάμης

Σκλεναρίκοβα: Άσημη μοντέλα

10 σχόλια:

  1. ένα χαμόγελο μεγάλο σου αφήνω που σε ξαναβρίσκω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν ήξερα stagona και ποια είσαι, καλά θα ήταν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. με ξέχασες δρακουλίνι?? κλαψ:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με μπερδεύεις με άλλον! Συγνώμη που διαψεύδω τις προσδοκίες σου, αλλά κάνεις λάθος stagona!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κύριε Κέλσο, η σταγόνα είναι η ατζέντης μου και αγαπημένη μου φίλη! και ένα μεγάλο χαμόγελο από μένα, σταγόνα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κύριε Κέλσο, επίσης ένα yo για το τραγούδι!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δόξα το θεό γιατί κόντεψα να σκάσω.. μέχρι που άρχισα να αμφιβάλλω για τη νοημοσύνη μου αγαπημένε μου δρακούλη..
    κύριε Κέλσο συγνώμη για την παρεξήγηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητή stagona! Δεν υπήρξε ποτέ πρόβλημα, οπότε
    δεν υπάρχει λόγος να ζητάς συγνώμη! Δεν ξέρω, αν το γνωρίζεις, αλλά με τον αγαπητότατον DRAGON είμεθα συγγενείς, οπότε είναι λογικό να μας μπερδεύουν! Παρεμπιπτόντως χρειάζομαι και εγώ ατζέντη! Τέτοιο ταλέντο δεν πρέπει να πάει χαμένο! Διαφωνείς; Τύφλα να έχει ο πολυτάλαντος Τσαλίκης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή